tisdag 25 augusti 2009

Mittsverigecupen 22-23 Aug

Starten andra dagen

Här är jag redo för start

Pappa finslipar i sista sekunderna

Hej på er alla!
I helgen var jag i Strömsund på Mittsverigecupen.
Det var som vanligt regn hela första dagen.
I första heatet kom jag 2:a fast jag ramlade två gånger i andra heatet ramlade jag 5 gånger och då kom jag till slut på en 18:e plats. Banan var jättesvåråkt.
På söndagens första heat gick det heller inte så bra för mig. Crossen dog 5 gånger och jag hade fullt sjå att kicka igång o komma runt. Vi konstaterade att tanken inte fick tillräckligt med luft!
I fjärde heatet var jag 3:a i starten och vurpade, sedan körde jag upp mig till en 4:e plats och på sista varvet skulle jag åka om en varvad åkare och han körde in i mig så att jag ramlade igen!
Vart 5:a ändå så det var inte så dåligt. Jag kom 5:a totalt på 4 heat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar